فریلنسری بهترین شغلی که در آن می توانید رئیس خود باشید

 

با پیشرفت تکنولوژی روش های کسب درآمد تغییر کرده است و فریلنسر بودن یکی از آن هاست. امروزه همه سعی می کنند از راه های مختلف پول بیشتری به دست آورند. یکی نزد کارمندی می رود، دیگری فروشگاهی می سازد، برخی راه اندازی جدید راه اندازی می کنند و برخی کار از راه دور را انتخاب می کنند. در میان تمامی راه های کسب درآمد، فریلنسینگ که برخی آن را دورکاری یا فریلنسری می نامند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و هر روز بر تعداد افرادی که از این طریق کسب درآمد می کنند، افزوده می شود.

به چه کسی فریلنسر می گویند؟

فریلنسر فردی است که تعهدی به هیچ شرکت یا کسب و کاری ندارد، فعالیت تخصصی خود را برای متقاضی انجام می دهد و کارفرمای خود را با توجه به مهارت و دانش وی تغییر می دهد. فریلنسر با دورکاری متفاوت است که بر اساس آن فرد بدون هیچ گونه تعهدی به درخواست کننده خدمات قول می دهد کار خاصی را با هزینه ای مشخص انجام دهد.

فریلنسینگ می تواند زندگی شما را متحول کند و باعث شود پول بیشتری به دست آورید، رئیس خود باشید و زمان و مکان خود را برنامه ریزی کنید.

فریلنسری و موفقیت

نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ منتشر شده در فایننشال تایمز، نشان می دهد که تعداد فریلنسرها در بریتانیا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ ۱۲ درصد رشد داشته است. رشد فریلنسرها در سال های اخیر افزایش یافته است و اکنون در ایالات متحده ۳۵ درصد از نیروی کار (بیش از ۵۳ میلیون نفر) فریلنسر هستند. جالب است بدانید که اکثر فریلنسرها از زندگی کاری و شخصی خود راضی هستند و معتقدند مشکلات اقتصادی تاثیری در کسب و کار آنها ندارد.

رضایت فریلنسرها از شغلشان

فریلنسرها رئیس خودشان هستند. آنها در حوزه تخصصی خود با مشتریان سروکار دارند و چون تعهدی نسبت به سازمان خاصی ندارند، احساس آزادی و رضایت بیشتری می کنند. قبل از اینکه مشتری بگوید به دنبال چه چیزی است، فریلنسرها شخصا قوانینی را تنظیم می کنند تا با مشکلات و چالش های کمتری روبرو شوند.

در زمینه آزادسازی، بدشانسی و شرایط سخت اقتصادی نسبت به سایر مشاغل کمتر به چشم می خورد و هرکس بر اساس دانش و تخصص خود کسب درآمد می کند.

برخی افراد با وجود مهارت ها و توانایی های فراوان، مشکلاتی دارند که فرصت کار تمام وقت را از آنها سلب می کند. برخی بیماری های روانی یا ناتوانی هایی دارند که کار عادی را برایشان غیرممکن می کند. برخی حتی ممکن است دوست نداشته باشند هشت ساعت در روز برای یک سازمان کار کنند. برخی حتی به دنبال شغل تمام وقت هستند تا درآمد خود را افزایش دهند و به دنبال آزادسازی باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، فریلنسینگ راه خوبی برای کسب درآمد است.

فریلنسر

در چه مشاغلی سراغ فریلنسری برویم؟

اکنون قصد داریم شما را با کسب و کارهایی آشنا کنیم که برای انجام آنها به تخصص و مهارت نیاز دارید.

مترجم زبان خارجی

مترجم یکی از بهترین مشاغلی است که فریلنسرها انتخاب می کنند. اگر به دو یا چند زبان خارجی مسلط هستید، به شغل آزاد بروید و کسب درآمد کنید. البته گاهی ممکن است برای این زبان ها به گواهی معتبر نیاز داشته باشید.

مشاور املاک

بسیاری از مشاوران املاک پس از اخذ مجوز، کسب و کار خود را با فروش املاک مسکونی و تجاری آغاز می کنند. این شغل دارای درآمد مبتنی بر پورسانت است، بنابراین هر چه بیشتر بفروشید، درآمد شما بیشتر خواهد بود. با این حساب می توانید املاک را به صورت آنلاین در بسیاری از سایت های تبلیغاتی مانند شیپور، دیوار و … منتشر کنید تا مشتریان بیشتری پیدا کنید.

تدریس خصوصی

برای کمک به یادگیری دیگران نیازی به مجوز تحصیلی ندارید. اگر در ریاضیات، زبان، موسیقی و غیره مهارت دارید، به افرادی که می پرسند و معلم آنها هستند یا دوره های آنلاین می گذرانند کمک کنید.

خدمات زیبایی

اکثر افراد در زمینه زیبایی (طراح ناخن، طراح مو و …) فعالیت می کنند. یک آرایشگر و متخصص زیبایی می تواند در یک سالن غرفه راه اندازی کند، ساعت کاری خود را انتخاب کند و مشتریان خود را مدیریت کند. علاوه بر این، موقعیت شغلی آزاد برای این افراد در زمینه فیلم، تئاتر و تبلیغات در نظر گرفته شده است.

کپی‌رایت

کپی رایترها مستقل از بازاریابان و نویسندگان محتوا هستند. این افراد در نوشتن محتوا و توضیحات محصولات و خدمات شرکت ها در وب سایت ها تخصص زیادی دارند. کپی رایترها درآمد خوبی دارند، اما درآمد آنها به تجربه و مهارت آنها بستگی دارد.

مربی آنلاین

افراد علاقه مند به مشاوره و کسب اطلاعات در زمینه های مختلف هستند. مربی آنلاین بودن به شما این فرصت را می دهد که به دیگران کمک و راهنمایی کنید.

مشاور

آیا تجربه ای در راه اندازی استارت آپ دارید؟ آیا در مدیریت شبکه های اجتماعی خوب هستید؟ حسابداری بلدی؟ آیا مهارت های خدمات IT دارید؟ با ارائه خدمات مشاوره می توانید تمامی مهارت ها و تجربیات قابل اعتماد خود را به کسب و کار خود تبدیل کرده و کسب درآمد کنید.

هر چه بیشتر تخصص داشته باشید، موفقیت و درآمد بیشتری خواهید داشت. مشاوران مدیریت، تجارت و فناوری می توانند هر سال درآمد خوبی کسب کنند.

نویسنده وبلاگ

اگر در نوشتن مهارت دارید، می توانید برای سایت های مختلف بنویسید یا یک وبلاگ شخصی راه اندازی کنید. در اکثر سایت های فریلنسری فرصت های شغلی زیادی برای نویسندگان وجود دارد.

مربی خصوصی

بدون شک برای تبدیل شدن به یک معلم بدنسازی به مجوز نیاز دارید، اما برای افرادی که ورزش را دوست دارند، این یک مسیر شغلی عالی است. با رسانه های اجتماعی، تناسب اندام و تناسب اندام بهترین فرصت برای بدنسازان برای ارتباط با مشتریان علاقه مند و راه اندازی یک کسب و کار مربیگری آنلاین است.

مدیریت شبکه های اجتماعی

اکثر کاربران فضای مجازی می دانند چگونه با توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و … کار کنند. طبق یک نظرسنجی کسب و کارهای کوچک، تقریباً ۲۵ درصد از مردم از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از کسب و کارها به شخصی برای مدیریت رسانه های اجتماعی آنها نیاز دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنید، می توانید از این راه کسب درآمد کنید. از دانش و مهارت خود در شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد خوب استفاده کنید.

طراح گرافیک

طراحی گرافیک یکی از پرکاربردترین مهارت های سایت UpWork است. طراحی گرافیک یکی از مشاغلی است که می توانید از آن درآمد کسب کنید، اما داشتن یک نمونه کار ضروری است. در این حرفه شما پروژه های طراحی سایت، اینفوگرافیک یا طرح های چاپ پسند را اجرا می کنید.

کارشناس سئو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از محبوب ترین مشاغل فریلنسری است زیرا همه می خواهند که وب سایت آنها توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار گیرد. شما با آزاد بودن در این شغل درآمد خوبی کسب خواهید کرد اما باید نمونه کار زیادی داشته باشید تا مشتریان به شما اعتماد کنند.

طراح وب

اگر در طراحی و کدنویسی وب سایت ها مهارت دارید، می توانید انتظار درآمد زیادی داشته باشید. در دنیای امروز همه به دنبال ساخت یک وب سایت شخصی یا شرکتی هستند اما مهارت و زمان لازم برای طراحی وب سایت خود را ندارند. بنابراین می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وب کار کنید و از مهارت های خود برای کسب درآمد عالی استفاده کنید.

مشاور بازاریابی

ممکن است در پروژه‌های متعددی از کمپین‌های گوگل گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوا مشارکت داشته باشید. اگر بتوانید در این زمینه تسلط داشته باشید، تعداد زیادی پروژه در انتظار شما خواهد بود. به عنوان یک مشاور بازاریابی، پورتفولیوهای قدرتمندی را برای نمایش کار خود آماده کنید.

توسعه دهنده اندروید

شاید فکر کنید پیدا کردن شغل و کسب درآمد به عنوان یک برنامه نویس اندروید دشوار است، اما امروزه اپلیکیشن های موبایل به عنوان ابزار مورد علاقه کاربران برای دریافت و ارائه خدمات شناخته شده اند و محبوبیت بیشتری نسبت به وب سایت ها دارند، بنابراین این خبر خوبی برای توسعه دهندگان اندروید است. که می تواند آزادانه درآمد کسب کند.

یکی از راه های کسب درآمد از طریق برنامه نویسی اندروید این است که اپلیکیشن خود را بسازید و آن را در گوگل پلی یا دیگر فروشگاه های اندرویدی محلی منتشر کنید و با ارائه خدمات مجازی به صورت پرداخت درون برنامه ای و یا افزودن بنر تبلیغاتی و غیره در داخل سایت کسب درآمد کنید. کاربرد. به خوبی برسد. البته راه دیگری هم هست که چندان خوشایند نیست و آن فروش مستقیم اپلیکیشن است تا کاربر با پرداخت هزینه ای اپلیکیشن را روی دستگاه هوشمند خود نصب کند.

به عنوان یک برنامه نویس اندروید ( فریلنسر ) نمونه کارها با کیفیتی داشته باشید تا بتوانید بنا به درخواست کارفرما آنها را در اختیار او قرار دهید و کارفرما بداند که شما شایسته شغل مورد نظر خود هستید.

Comments

Popular posts from this blog

چگونگی استفاده از نیم کره راست مغز برای تقویت خلاقیت

چگونه با تغییر چارچوب های کاری بهره وری را افزایش دهیم ؟

چگونگی برقراری تعادل میان دستیابی به موفقیت در کار و زندگی شخصی